onsdag den 24. december 2008

BackTrack Tilbage

Jeg deltog for nylig i SCGS Jamborette og havde en blast. Et af højdepunkterne var bloggeren topmøde, hvor jeg fik at opfylde et bundt af stor bloggere. Jeg mødte ingen af dem personligt før, men jeg havde læst og nydt alle deres blogs. Topmødet gjorde mig nostalgisk for min egen blog og fik mig tænker jeg kan se, om jeg kunne genoplive den.

Så hvorfor gjorde jeg stoppe? Den ene var teknisk. En form for forvirring omkring min konto og identitet, som jeg netop kommet træt af at forsøge at finde ud af. Jeg er stadig ikke sikker på, at det er ryddet op, men jeg synes at være i stand til at sende denne. En anden grund var, at jeg fik travlt. Et af motiverne for denne blog's eksistens var at give mig en afsætningsmulighed for min slægtsforskning afhængighed. Nogen tid, før mit sidste indlæg på denne blog, jeg fandt en anden måde at kanalisere min besættelse. Nr. forudsigelser om, hvordan jeg vil beskæftige sig med dette i fremtiden, men IA � � m her for nu.

Tilbage på SCGS konference, jeg havde et kort møde, der gav mig smil. Mens starten af blogger topmøde, jeg gik over til Randy Seaver? � s hustru (let kan identificeres i hendes "Geneaholic's Widow" T-shirt) til at præsentere mig selv og gøre små-snak. Randy er naturligvis den geneaholic bag Genea-spekulationer , og han var en af de paneldeltagere vi var der for at høre. Linda og jeg chattede lidt om vores familier og så spurgte hun mig, "Så hvordan kan du vide, Randy?" Gjorde mig synes, at hun måske ikke fuldt ud forstår betydningen af at blogge, og hvorfor alle disse mennesker var i lokalet .

Ingen kommentarer: