søndag den 12. april 2009

Goer mig en engel - det 'sjov, blide side "af Jake

Der er to måder at en mands hjerte (faktisk, det er ikke helt rigtigt, men som's optælling?) - Gennem hans mave og gennem hans earholes. Så, som jeg overvejer kapitel 2 i "Få mig Jake Gyllenhaal» Jeg troede, at jeg gerne tage et hurtigt kig på et par eksempler på, hvor musik er blevet brugt til at få Jake i humør til lidt stille.


Tilbage i 2005, Jake blev fotograferet for USA Weekend: »Fotograf George Lange har en imponerende musiksamling, en interesse, der skabte en umiddelbar tilknytning til hip unge skuespiller ...



"Vi talte en masse om musik, " Lange siger af coveret skyde. "Jake's far er virkelig i [Bruce] Springsteen. Og Jake og jeg lyttede til Citizen Cope. Efter at skyde, han hang ud. Vi har lige lyttet til musik og spillede forskellige ting til hinanden, at vi kunne lide. " Jake's pick af dagen? Soul Hoste's "Janine. " "



Som for Citizen Cope: »Hans ligner Jake Gyllenhaal har allerede endeared Citizen Cope til den aktør, sammen med berømtheder som Jessica Alba og Pharrell Williams. Og det er nemt at se, hvorfor de kan lide ham. Hans musik fremkalder blues og evangeliet temaer med sin angst-redet vers og håbefulde afstår med standby-out spor bliver Bullet og et mål, Son's gonna Rise (med Carlos Santana) og sidelæns. " Dommer ligheden for dig selv her ... I'm gonna være ærlig - jeg er ikke overbevist.



I 2007, Jake tog det et stort spring videre til en samtale og udført en Duet med fotografen Mark Seliger: "" Det, jeg kan lide ved Jake er, at han har en sjov, blide side, "... De par selv tog tid at harmonisere på det, Seliger kalder "en smuk C-minus version " af John Prine's "Angel From Montgomery. " "



Måske ikke helt heldigvis det tidspunkt var bevaret.


Indeholder billeder fra IHJ.

Ingen kommentarer: