søndag den 30. august 2009

Paa Ferie Med ... Den Catskill Kiwi

Denne seneste mai nogle venner og jeg scooted på over til Paris for et par dage ... den egentlige årsag til dette er min Singer / songwriter ven Heather Greene blev udfører på Grand Rex.

Alle af os har været i Paris før, så det virkelig var bare om at hænge ud og vandre rundt. Vi havde en fantastisk lejlighed i Marais findes via denne hjemmeside, som blev måde bedre end et hotelværelse, havde køkken, vaskemaskine / tørretumbler, 2 soveværelser, 2 bad, stort lounge koelemetoder området og naturligvis var i en utrolig del af Paris .

Jeg er stødt på et par forvirrende måltider ... den første nat jeg bestilt en startforanstaltninger af landet paté som kom ud i en hel krukke på en plade (okay, generøs, men lidt weird) efterfulgt af sardiner, som jeg naturligvis kun antages ville være friske sardiner .... um forkert! Når tjeneren theatrically præsenteret mig en plade med en dåse sardiner på det, jeg troede det var en joke og begyndte at grine ... um et ord til de kloge, du måske ikke ønsker at benytte denne fremgangsmåde, når spisestue i Paris. Så for at opsummere, at middagen var en krukke efterfulgt af en dåse, huh? Jeg er stadig temmelig forvirret over det! T


Paris er spektakulær smukke (under Notre Dame)

Og det kan også være en helt forvirrende by (ja jeg havde cirkler omkring det sted) ...

Men, hvad er ikke alt for kærlighed om at fare vild i en by som denne!? Og der er mere til at komme!

Ingen kommentarer: