tirsdag den 7. december 2010

Electric Buddha / End of Season


Elektriske Buddha fra sidste uge \ 's åbningsceremoni i Commonwealth Games i New Delhi, Indien
Jeg elsker dette billede. Til lyden af passende transcendent musik, steg Buddha langsomt fra stadion gulvet, midt i en kæmpe lotus blomst, der dannes ved en tusind børn i synkroniserede yogastillinger. Sheesh!
Du kan spørge: \ "Hvad har dette at gøre med bed and breakfasts \?" Nå, er den gennemsnitlige værten er næsten altid i en multitasking Tizzy, der bare kunne komme ud af kontrol, hvis arbejdet ikke var så forbandet underholdende nu! at jeg er omkring 12 timer væk fra at gå på ferie, jeg indser, at alle mine bedste for at bevare roen og organiseret har følt stigende som elektroner løbe skyward gennem mine \ "chakraer \". Stoisk på ydersiden. Pulserende energi på indersiden. Og hele tiden, der søger efter ægte ro og fred i sindet.
Nelson House er i slutningen af anden travl sommer sæson, men måske ikke så travlt som det kunne have været, hvis vores amerikanske venner ikke var stadig i en recession funk. Nogle af vores bed and breakfast projekter vil bare nødt til at vente til næste sæson. Den sommer var en blur, men det stadig havde sin kvote af dejlige gæster og bemærkelsesværdige, livlige samtaler. En stor tak til alle vores gæster, både første-timere og o-så-mange tilbagevendende kunde / venner. Vi havde det sjovt!

Om nu, dog kunne mig og personalet bruger alle vores egen afslappende getaways.Yoga for nogle. En hytte i skoven for andre. En solrig strand, om jeg virkelig har råd til det eller ej!

En af vores medarbejdere forlader os på måneden \ 's ende efter en uventet sygdom. Vi sender vores bedste ønsker, mens vi kæmper for at afhente slap. Ansøgninger om en erstatning strømmer ind, hvilket beviser, at drømmen om tingsted er stadig i live og godt.

Jeg får at screene ansøgerne, og som angiveligt \ "på ferie \" og Manager får lov til at interviewe de bedste af afgrøden - som om han gjorde \ 't har nok at gøre. Men vi forventer det bedste. Vi har en ny computer, og at glatter arbejdet. Hundene er glade, så længe de har en fuld skål. Selv Buddha fik af på almisser. B & B holder på tøffede ind i Fall.

Sådan er livet. Sådan er livet i en seng og morgenmad.

Ingen kommentarer: