fredag den 13. august 2010

Det har vaeret et stykke tid ....

Jeg har været meget travlt sidst forsøgte at fange op med alt, hvad der var tilbage hængende når mor gik i slutningen af december. Jeg har fået den butik tilbage i form, behandles med entreprenører / forsikringsselskab til at reparere skader forårsaget af uvejr (den tagrender alle sank dårligt fra isen, og en af dem, der faktisk kom ned, hvorved et stykke fascia med det). Vi arbejder stadig ting ud for min far-in-law - han brugte over 50 år, der bor i huset sammen med mor og han har en vanskelig tid at holde op med huset og tillægstolden for madlavning, rengøring og indkøb. De gjorde alt sammen, at støtte hinandens svagheder i de sidste par år, og han er ligesom en ensom telt stang nu balancerer i vinden. Vi kan bevæge sig ham ind hos os, så han kan få min have til futz rundt med, men ikke har bekymringer om indkøb og madlavning til sig selv.

Jeg har været travlt med at arbejde på nye marmorerede rovings og nye sok blander med enten cashmere eller kamel. Marmoreret roving / garn (L til R: Æbler og Appelsiner, Sø, og spillere)




Jeg er også arbejder på blanding tweed garner, men så vidt mine eksperimenter er ikke til min smag. I mellemtiden min all 'mislykkedes' tweed fed vil formentlig blive opført i mine Sale kategori. En godt køb, hvis du bare skal bruge en lille nøgle tweed for en lille projekt. De fleste af dem kører 80-100 meter, så se efter dem, der skal op snart (når kameraet batteri oplades!).

I mellemtiden kan du nyde foråret sne smelter og varmere vejr. Påskeliljer og hibiscus vil være op før du ved af det, og nyligt klippet får Fleece vil være til rådighed for køb af hyrder! Tilbage til studiet for at lege med fiber ......

Ingen kommentarer: