søndag den 29. august 2010

Jeg skal erstatte Simon Cowell

Jeg nævnte dette på kvidre og Facebook og fik en utrolig positiv respons. Tre, måske fire personer mindst. Så jeg har besluttet at virkelig gå efter det.

Jeg er smide min hat i ringen. Jeg skal erstatte Simon Cowell om American Idol. Skør ting er sket. Se hvem vores guvernør er.

Og jeg tallet, hvis nok folk skriver til producenterne på vegne vil de i sidste ende nødt til at stoppe sige "hvem?"

Sandheden er, at en ukendt arbejder til min fordel. Simon var en ukendt, da showet først premiere. Det hjælper, at publikum ikke har nogen forudfattede meninger. Ved første Simon var kendt blot som "at fucking guy". Ironisk nok, det er hvad folk kalder mig. Selv dem, der kender mig. Især dem, der kender mig.

Hvad angår musik prøvelse: Jeg var en disc jockey i mange år. Nej, jeg aldrig produceret plader, skrev banale sange eller hosted min egen dagtimerne talkshow, men jeg kan tale helt op til vokal. Så jeg ved, hvad der gør et hit record. Jeg ville være kritisere deltagerne fra en helt ny frisk vinkel. "Siobhan, det var en forfærdelig sang valg. Hvordan kan nogen læse vejret over det? "

Dette kan føre til helt nye temaaftener. "Billboard Number One" uger og "Sinatra" uger er sooo gammel og træt. Det er tid til at ryste op. Jeg forudser ": 12 sekunder intro uge", ": 20 sekunder intro uge", og endda "Top of the Hour ID" uge.

Simon's udskiftning er nødt til at være brutalt ærlige. Lige høre mig tale om Andruw Jones på Dodger Talk? Han har været væk i to år og netop i går aftes på luft jeg bebrejdet ham for olieforureningen. Forestil dig, hvad jeg kan gøre for at nogle søde små 16-årige Efterladenskab, der mistede en note sang \ "The Lord's Prayer \".

Og så er der bagsiden (mere musik jargon, jeg fortæller ya, jeg er en naturlig): Simon roser også deltagere, hvis han føler, at de har fortjent det. Så ligesom Mr. Cowell, hvis hun er sød og blond og har ingen tatoveringer også jeg planlægger at slather på komplimenter.

Jeg ved fra tid til anden ville jeg have for at sparre med Ryan. Men ligesom medlemmerne af Algonquin Round Table følte de kunne klare sig i en kamp for vid og sans med busboy, jeg er rimelig sikker på jeg kunne klare Ryan Seacrest.

Producenterne altid lide det, når der er nogle gnidninger mellem dommerne. Så de vil virkelig elsker mig. Vi ville ikke have at fremstille weenie lille fejder, som om de altid har gjort i fortiden. Når jeg siger "Jesus, Randy, vil du virkelig kun kender ti ord?" Eller "Kara, jeg sværger, hvis du siger 'kunstner' endnu en gang, jeg har tænkt mig at jamme dit ansigt ind i dette Coke kop" eller "Ellen , går Portia selv tror, du er sjov? "der vil blive REAL fyrværkeri! Se bedømmelser soar! Cougar TOWN vil være din kælling!

Igen, jeg vil få brug for din hjælp, blogosfæren. Hvis alle, der læser denne ynkelige råb om opmærksomhed blot hverver 12.000 af deres nærmeste venner til også at ringe eller sende breve, eller e-mail, eller Tweets, eller tekster (grundlæggende tekstbeskeder takster finder anvendelse og ikke opkaldet, før alle har læst Hele artiklen) Jeg tror, jeg vil have en god skytte.

Og måske dette vil give en lidt mere incitament. Hvis jeg får jobbet, og du audition for mig, bare sige \ "Jeg kontaktede Simon Fuller på 8560 West Sunset Blvd., West Hollywood, Ca. 90.069 på dine vegne \" og jeg vil samle op på, at hemmelige kode og sender dig igennem til Hollywood. Hvad fanden? Du kan ikke blive værre end Jason Castro.

American Idol brug for hjælp. Jeg har brug for hjælp. Det er det perfekte ægteskab.

Jeg takker Dem for Deres støtte.

Ingen kommentarer: