søndag den 23. november 2008

Loopy Luella Love

Der har altid været noget virkelig indtagende om Luella. på den måde, som når Marc Jacobs mener op en ny opfindsomme tema hver sæson han går alle ud med det og ikke hele molevitten uden rigtig nogen konsekvens eller pleje for kontinuitet, og i en lignende mode Luella betyder, at alt for ... bortset fra det normalt center omkring nogle britiske sjldenhed eller lune. Ordet "dims" synes at være behæftet med en negativ connontation men jeg kan ikke se noget galt med en krog punkt, der får tingene bemærket, og lige ind i den bevidste hukommelse (min hukommelse af catwalk samlinger har sin egen selvstændige udpeget hierarki i dybet af min hjerne). Sidste sommer var det ditzy blomsteragtige og nørd løs briller. modbydelig som de blev i slutningen af sommeren, de eller anden måde fik alle i hele dem uden, at langt forklaring på, hvorfor.

Til næste sommer, krog punkt er fisefornem slik prinsesse gået berserk på farve og jeg kunne ikke forstå, hvorfor jeg kan lide at indsamle så meget, at se som jeg var ingen Barbie fan (jeg var berøvet jeg fortæller dig ...) og den Hele indsamling men i realiteten ville være perfekt til en slags Barbie kostume særlige re-spørgsmålet. Det kan have noget at gøre med det faktum, at min første kontakt med indsamling blev gennem Edmonds og Rodgers ' smukke backstage billeder af showet (de skudt alle Dazed's London backstage stuff ...). Igen, det hele kommer til at OTT over, at alt eller intet form for overbelastning, at Luella er gået for ... de redskaber, de trinkets i håret, de buer, sammenstød mellem pinks, purples og appelsiner, de Broscher den blanding af naiv og luksus stof ... det er bare så meget. Ergo ... mig likey muchy ...

Forudsigelige erklæring, der, men jeg kunne ikke modstå det, når indsamlingen mindede mig om følgende, en liste, der muligvis er unik for mig ... picking legetøj fra den rosa girly del af Argos katalog (den forældre troede på pædagogisk legetøj gerne puslespil og ikke overdrage mig med Polly lommer eller Barbies), orange og pink candy FLOSS (kun de gode markedspladser har orange FLOSS ...), Chupa Chups, Tim Walker sæt, Woolworth's pick n ' mix, billige marked stadepladser i 90'erne, der sælges orange kniplinger mellemgulv blottelse toppe, Spectacular neglelak, Barry M mat læbestift, pasteller penne skiftevis swigs af IRN Bru og Pimms, billige paillet packs, hvor figurer af sequins er alle forskellige, pipecleaners , Mean Girls gået fisefornem, den hedengangne pige gruppe Shampoo, Disney Princess samlinger, plastik, der dufter virkelig virkelig rart, falske jordbær aromatiseret ting (Japan excellerer på dette) og crappy haircombs at se nydelig, men ikke opholde sig i håret ...

 Luellass091

Luellass092

###!!!!# ##913

Ingen kommentarer: